سخنان افرادمعروف ایرانی-قسمت ششم

                                                                                            یادی ازآیت الله مجتهدی

                                                                                         راوی آیت الله محمد کدخدا رستم

آیت الله مجتهدی می گفت من رفته بودم بقالی سر کوچمون تخم مرغ بخرم دیدم

یک زنی یک شانه تخم مرغ خریده بود تا من را دید گفت حاج آقا دونه ای سیصد تومان؟

من هم گفتم که مگرمن تخم کرده ام که به من میگی سیصد تومان برو به اون بگو که تخم کرده است

اون زن هم چادرش را سرش کشید وگازش راگرفت ورفت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: سخنان افرادمعروف ایرانی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:, | 11:10 | نویسنده : محمدطاهافرهودی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ستاره مادرید